Doe mee

In maart 2021 zijn de verkiezingen voor de Tweede Kamer. Wij willen de beste en grootste campagne organiseren, en daar kan je op veel verschillende manieren aan meewerken. Lees hieronder meer over alle mogelijkheden en vul onderstaand formulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Wat kun je doen?

Word Social Warrior
Dit kost je bijna geen tijd en levert ons veel op!  Onze social media content moet niet alleen verschijnen op jouw tijdlijnen, maar het liefst ook op die van jouw familieleden, buren, klas- en studiegenoten, collega’s, ex-geliefden, andere politieke partijen enzovoort. Daarom zijn we op zoek naar de politieke junkies en social media fanaten, uiteraard met een sociaaldemocratisch hart, die onze content mee willen helpen verspreiden als een olievlek. Dus ben jij een enthousiaste nieuwsvolger met kennis en interesse van de lokale (+ nationale) politiek? En wil je jouw kennis inzetten om de PvdA online te versterken? Goed nieuws: het is een match! Wij willen jou! Mail naar: justine.wildoer@pvdarotterdam.nl. Meer info hier.

Red Alert
Ga met onze raadsleden mee de (digitale) straat op! Elke week kleuren de straten van Rotterdam Rood. We zijn altijd op zoek naar mensen die daarbij willen helpen. Check de agenda voor meer info. NB: door Corona zullen we veel moeten aanpassen in onze campagne. Wil je op de hoogte blijven? Meld je aan via de nieuwsbrief of mail naar fractie@pvdarotterdam.nl. Dan nemen we contact met je op!

Organizer
Voor wie goed is in organiseren en een van de talloze acties en evenementen in de stad wil organiseren.

Fondsenwerving
Natuurlijk hebben we ook donateurs nodig voor een sterke campagne. Hiervoor zetten we geregeld verschillende campagnes op. De avonden zijn altijd erg gezellig en, als de maatregelen het toestaan, verzorgen we pizza en een borrel op het Willem Smalthof. Wil jij onderdeel zijn van één van de fundamentele elementen van de campagne? Neem contact op met Freek Kilsdonk! +31 6 48506443

Inhoudelijk meedenken
Voor wie graag inhoudelijk meewerkt aan de campagne. Heb jij een brandend thema waarvan je alles weet? Freek, Rutger, Justine, Jelle en Leo kun je het beste mailen via fractie@pvdarotterdam.nl. Momenteel hebben al meer dan dertig mensen zich inhoudelijk bij ons aangesloten!

Doneer of like
Geen tijd om de straat op te gaan? Help dan de campagne door te doneren! Ieder bedrag is welkom! Een duimpje (like 👍) of onze Rotterdamse inzet blijven volgen kan ook!

KLIK en volg ons op 👇👇🏾👇🏼👇🏿

Aanmelden campagne

Aanmelden voor campagneactiviteiten
    Top dat je meedoet! Geef hier aan wat je wil doen voor de campange, dan nemen we zsm contact met je op. Als je het nog niet weet of een goed idee hebt kun je dat ook aangeven.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.