Doe mee

In maart 2019 zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten. Wij willen de beste en grootste campagne organiseren, en daar kan je op veel verschillende manieren aan meewerken. Lees hieronder meer over alle mogelijkheden en vul onderstaand formulier in. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op!

Wat kun je doen?

Word Social Warrior
Dit kost je bijna geen tijd en levert ons veel op!  Onze social media content moet niet alleen verschijnen op jouw tijdlijnen, maar het liefst ook op die van jouw familieleden, buren, klas- en studiegenoten, collega’s, ex-geliefden, andere politieke partijen enzovoort. Daarom zijn we op zoek naar de politieke junkies en social media fanaten, uiteraard met een sociaaldemocratisch hart, die onze content mee willen helpen verspreiden als een olievlek. Dus ben jij een enthousiaste nieuwsvolger met kennis en interesse van de lokale (+ nationale) politiek? En wil je jouw kennis inzetten om de PvdA online te versterken? Goed nieuws: het is een match! Wij willen jou! Mail of app naar: m.deckert@pvdarotterdam.nl , 0651465324. Meer info hier.

Red Alert
Ga met onze raadsleden mee de straat op! Elke week kleuren de straten van Rotterdam Rood. We zijn altijd op zoek naar mensen die daarbij willen helpen. Check de agenda voor meer info.

Organizer
Voor wie goed is in organiseren en een van de talloze acties en evenementen in de stad wil organiseren.

Communicatie
Voor wie goed is met woorden en wil meewerken aan de communicatie (online en offline) van de PvdA Rotterdam. Denk hierbij aan het maken van content voor social media tot het maken van flyers en krantjes. En voor wie goed is met beeld (foto’s/video’s/illustraties/ vormgeving) en de campagne letterlijk smoel wil geven!

Inhoudelijk meedenken
Voor wie graag inhoudelijk meewerkt aan de campagne. Denk aan het plegen van research en factchecking, het maken van debatvoorbereiding en bedenken van plannen.

Doneer of like
Geen tijd om de straat op te gaan? Help dan de campagne door te doneren! Ieder bedrag is welkom! Een duimpje (like 👍) of onze Rotterdamse inzet blijven volgen kan ook!

KLIK en volg ons op 👇👇🏾👇🏼👇🏿

Aanmelden campagne

Aanmelden voor campagneactiviteiten
    Top dat je meedoet! Geef hier aan wat je wil doen voor de campange, dan nemen we zsm contact met je op. Als je het nog niet weet of een goed idee hebt kun je dat ook aangeven.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.