11 december 2015

Bezoek Hans Spekman aan 010

Woensdag 9 december was Hans Spekman in Rotterdam om het gesprek aan te gaan met Rotterdammers (leden en niet leden) over hun initiatieven die de wereld beter maken. Hans Spekman is van mening dat de PvdA juist meer moet gaan over zulke initiatieven van Nederlanders zelf in plaats van binnenskamers en binnen de kaders vergaderen.

Politiek moet weer een beweging worden. Daarom heeft hij Stichting De Stroom opgezet. Een stichting van verandering, activisme en betrokkenheid. Onze voorzitter reist door het land om met leden en belangstellenden hierover in gesprek te gaan. Woensdag a.s. deed hij Rotterdam aan. Bezocht werden: Stichting Jarige Job, Heilige Rotterdamse Koffieboontjes, Stroop en Hutspot Hotspot Krootwijk

Hans Spekman werd begeleid door: Matin Daftari, Barbara Kathmann & Hans van Oudheusden

In de loop van de middag schoven John Roseval (Delfshaven), Ineke Vos Benne (Hoek van Holland), Leo Bruijn (fractie), Dick van Puffelen (Charlois), Dorel Luchian (Partijkantoor), Rini Vermeulen (Delfshaven), Sjoerd van Es (Partijkantoor), Henk Thomas (Partijkantoor) en Co Engberts (Fractie) aan.

Bekijk hier alle foto’s van het bezoek.