Enthousiasme voor PvdA bij Rotterdammers

Door Co Engberts op 27 mei 2019

De Rotterdammers zijn bij de Europese verkiezingen achter onze boodschap gaan staan. Zoals Frans Timmermans samen met de andere kandidaten heeft uitgedragen: een sterk, eerlijk en rechtvaardig Europa waar oneerlijke behandeling van werknemers, bedrijven en migranten wordt aangepakt. Punten die ook voor Rotterdam super belangrijk zijn.

Niet alleen landelijk is de Partij van de Arbeid de grootste partij, ook in Rotterdam heeft een groot deel op de PvdA gestemd. Ik vind het geweldig om te zien dat de Rotterdammers en de PvdA elkaar weer hebben gevonden! Hier zijn wij heel dankbaar voor en ik zie het als een oproep! De komende jaren werken we keihard om de visie van onze partij de komende jaren in de stad uit te dragen: in alle wijken, buurten en onder alle lagen van de samenleving.

Samen staan we sterker, zoals we dat in Rotterdam als geen ander kennen. Samen kunnen we ervoor zorgen dat Rotterdam een stad wordt waar iedereen kan wonen, leven en werken. En daar hebben we elkaar voor nodig. Gelooft u hier ook in? Dan is dit het moment om lid te worden. Samen zetten we de beweging voort. Samen zorgen we voor een sterk, sociaal en eerlijk Rotterdam.

Co Engberts

Co Engberts is sinds 2014 raadslid en sinds 2018 fractievoorzitter. “Onderwerpen als woonzekerheid, onderwijs en cultuur maken veel los bij mensen. En sinds de stikstofproblematiek komt er ook enorm veel extra kijken bij de bouwsector. Het loont dan ook enorm om me hiermee bezig te houden. In mijn eerste raadsperiode hield ik me bezig met

Meer over Co Engberts