gastvrouw/-heer gezocht

6 september 2018
PvdA Rotterdam heeft met haar partijkantoor aan het Willem Smalthof in Crooswijk voor haar leden een unieke plek om te vergaderen, kennis uit te wisselen, te debatteren en elkaar onderling te ontmoeten. Het is de uitvalsbasis voor de diverse verkiezingscampagnes. Het partijkantoor draait volledig op de inzet van vrijwilligers. Het bestuur van het partijkantoor is op zoek naar gastvrouwen en -heren om het huidige team aan vrijwilligers te versterken.
De ideale gastvrouw/-heer is enthousiast en zorgzaam en is daarbij minimaal een vaste avond per week beschikbaar en kan flexibel inspringen indien nodig. De werkzaamheden bestaan vooral uit het openen van het gebouw, klaarzetten van de ruimten, het verwelkomen van de gasten, het verzorgen van de bar en eventuele catering en het achteraf weer netjes achterlaten van het gebouw.
Ben jij de gastvrouw/-heer die wij zoeken? Neem dan contact op met Hans van Oudheusden, 06 2267 4490, [email protected]

Waar ben je naar op zoek?