14 november 2013

Hillegersberg-Schiebroek presenteert de concept-kandidatenlijst voor de Gebiedscommissie

De PvdA in Hillegersberg-Schiebroek presenteert trots acht kandidaten voor de Hillegersberg-Schiebroek. Een mooie lijst van vetrouwde en nieuwe gezichten. Op 9 december stellen de leden de lijst vast, op 19 maart 2014 kiezen de inwoners van het gebied de eerste Gebiedscommissie.

Deelgemeentebestuur en -raad houden op te bestaan. Een gebiedscommissie komt daarvoor in de plaats. Ook in de nieuwe situatie wil de PvdA mét inwoners van Hillegersberg-Schiebroek blijven gaan voor verdere verbetering van alle wijken. Wij stellen acht kandidaat-volksvertegenwoordigers voor. Acht bewoners met hart voor hun gebied. Een mooie combinatie van meer bekende en nieuwe gezichten. Bewoners die stuk voor stuk bereid én in staat zijn om als gebiedscommissielid de schouders eronder te zetten, voor en mét hun medebewoners.

Aanvoerder op nummer 1 is huidig portefeuillehouder Edward Sterenborg, die al zijn ervaring als bestuurder ook in de nieuwe commissie wil inbrengen. Hij gaat er met collega’s en bewoners voor zorgen dat we de goede dingen blijven doen in ons mooie gebied. Deze acht staan de komende vier jaar voor u klaar:

1. Edward Sterenborg
  2. Guido van Hulzen