16 oktober 2013

Laatste kans: Vanavond slotdebat kandidaat lijsttrekkers PvdA Rotterdam

Vanavond vindt het laatste debat plaats tussen de 3 kandidaat lijsttrekkers van de PvdA Rotterdam. Leo Bruijn, Hamit Karakus en Carlos Gonçalves kruisen nog éénmaal de degens om de stem van de PvdA leden voor zich te winnen.

Het debat begint om 19:30 uur (inloop 19:00 uur) en zal plaatsvinden in het FNV Gebouw in Prins Alexander, Pegasusweg 200, nabij (metro- en trein-)station Prins Alexander. Iedereen (leden, niet-leden, pers) is van harte welkom.

Procedure
De leden van de PvdA Rotterdam krijgen van 18 tot 25 oktober de tijd om hun stem uit te brengen op de lijsttrekker van hun keuze. Op maandag 28 oktober zal Rob de Werd, voorzitter PvdA Rotterdam, de winnaar van het referendum bekendmaken. Deze kandidaat wordt voorgedragen als nummer één van de kieslijst voor de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart 2014.

Klik hier voor meer informatie over de kandidaten. Hier vindt u ook van elke kandidaat een downloadbare foto.

Waar ben je naar op zoek?