Persverklaring omtrent Linksverbond010

12 maart 2018

Barbara Kathmann over links verbond:

“Gisteravond werd ik opgeschrikt door een tweet van NIDA. Wij kunnen ons totaal niet vinden in deze tweet en staan niet achter de inhoud daarvan. We hadden dus wel wat uit te spreken met het Links Verbond. Dat hebben we ook gedaan vandaag. Het leek erop dat we op weg waren er samen uit te komen. Maar uiteindelijk heb ik geconstateerd dat de samenwerking er nu niet is. Wij staan voor onze idealen; daar stap je niet uit.’’

Er staan nog steeds vier mooie handtekeningen, die onderschrijven nog steeds de punten waar wij elkaar op vonden. Negen punten voor een sociale, duurzame en inclusieve stad. Wij blijven streven naar een progressieve agenda voor Rotterdam.

Contact partijtop

”Gisteren is er met Lodewijk Asscher contact geweest over de tweet van NIDA. Zowel Asscher als ik wijzen de tweet af. Over de gang van zaken vandaag hebben we Asscher natuurlijk geïnformeerd. Hij begreep het standpunt van de PvdA Rotterdam.”