30 november 2017

PvdA talks Europe

Lieve Rode Rotterdammers,

Vrijdag 15 december organiseren we met de PvdA Eurodelegatie een avond in het Humanity House, Den Haag. Alle drie de Europarlementariërs Agnes Jongerius, Kati Piri en Paul Tang zullen hier in gesprek gaan met lokale politici over thema’s als de gevolgen van Brexit, de vluchtelingencrisis en eerlijk werk voor eerlijk loon. Thema’s die zowel lokaal als Europa raken. Jeltje van Nieuwenhoven (huidig raadslid in Den Haag en oud-Tweede Kamervoorzitter) opent de avond. We hebben live muziek, er zijn zelf prijzen te winnen en we hebben een toffe Mystery Guest.

Uiteraard borrelen we na afloop: na aanmelding krijg iedereen van ons muntjes.

Ik nodig jullie met deze mail graag uit voor ons evenement. Tevens hoop ik dat jullie via Facebook, Whatsapp en de nieuwsbrief jullie leden willen uitnodigen. Als er een bestuurslid, fractielid of normaal lid is dat graag een vraag stelt in relatie met Rotterdam en Europa, laat het mij even weten. (Iets met detacheringswerk in de Rotterdamse Haven bijvoorbeeld?)

Wat: PvdA #TalksEurope

Wanneer: vrijdag 15 december om 20:00 uur (19:30 inloop uur)

Waar: Humanity House, Prinsegracht 8, Den Haag

Deelnemen is uiteraard gratis, maar aanmelden is verplicht. Dat kan via deze link: https://goo.gl/forms/J3yu5w5wEEHmRKkW2

Waar ben je naar op zoek?