Gebiedscommissielid Prins Alexander

René Hoff

Ik ben René Hoff, 64 jaar, getrouwd met Henriëtte, woonachtig in ‘s-Gravenland en al ruim 34 jaar partijlid. Heb dertig jaar met plezier in de volkshuisvesting gewerkt, bij verschillende woningcorporaties in den lande. Ben nu al bijna 10 jaar toezichthouder bij een woningcorporatie (geweest) en bij twee zorginstellingen. Leuke klussen! Zit verder nog in de besturen van het Muziekpodium Prinsenpark, Cultuur Concreet en Lokaal. Niet minder leuk!

Samen met Shereeva en de andere gebiedscommissiecollega’s hoop ik de komende vier jaar om, binnen de beperkte bevoegdheden, het maximale er uit te halen. Dat betekent onder meer bewoners serieuzer nemen en minder regelgeving bij bewonersinitiatieven. Het betekent ook betrokkenheid tonen bij onderwerpen waarvan de beslissingsbevoegdheid weliswaar bij de Raad ligt, maar die in ons gebied Prins Alexander wel belangrijk zijn: bijvoorbeeld wonen, zorg en welzijn en sociale problemen. Wij hopen daar met burgers, instellingen, cliënten en ambtenaren over te kunnen praten en bijeenkomsten over te kunnen organiseren. Vooral ook bedoeld om Raadsleden te informeren en op die manier de situatie te kunnen verbeteren. Daarom zullen wij als gebiedscommissieleden veel meer met onze Raadsleden moeten samenwerken. Ook willen wij bewonersgroepen ondersteunen en, indien nodig, samen met hen naar de Coolsingel gaan.

Volg Prins Alexander.