Help mee!

Graag je aandacht voor de Krachtvrouwen in het Oude Westen

PvdA-leden zijn maatschappelijk betrokken. De komende tijd zetten we een aantal van deze leden en hun initiatieven en organisaties in het zonnetje. Te beginnen met Amina Hussen van Krachtvrouwen.

Amina zet zich in het Oude Westen in voor vrouwen die het moeilijk hebben. Haar stek aan de Josephlaan is een belangrijk ontmoetingspunt in de wijk.

Je kunt Amina op allerlei manieren ondersteunen bij haar hulp aan de vrouwen in de wijk:

• Er is op dit moment behoefte aan een onder meer een aantal koelkasten, een wasmachine en wat speelgoed voor kinderen tussen 4 en 10 jaar. Dus heb je net een nieuwe koelkast en zoek je een bestemming voor je oude? Of heb je nog wat kinderspeelgoed over? Breng het dan naar Krachtvrouwen, Josephlaan 62 Rotterdam (maa-vrij 11.00-17.30u en zat-zon 12.00-17.30u; tel. nr. voor afspraak 06-8607 5004);
  • Als je een niet al te grote bijeenkomst wilt organiseren in het Oude Westen, overweeg dan om tegen een – bescheiden – vergoeding gebruik te maken van haar ruimte;
  • Ga eens langs en hoor waarmee je eventueel ook kunt helpen. Koop bijvoorbeeld een van de mooie kledingstukken die door de krachtvrouwen gemaakt zijn. Of organiseer een structurele donatie van voedsel voor de maaltijden die er voor buurtgenoten bereid worden;
  • Eenmalige uitzondering: Je kunt ook een donatie doen via onderstaande knop.  Van het geld dat in de maand juli bij ons binnenkomt kopen we spullen voor de Krachtvrouwen en we zorgen dat ze bij de vrouwen thuis bezorgd worden. Wees dus snel!

Je kunt meer lezen over Amina en de Krachtvrouwen in dit artikel dat eerder in het AD verscheen, met een mooie foto van Sanne Donders.

Doneren voor krachtvrouwen

Doneer voor krachtvrouwen!