Doneer aan de campagne

Draag jij ook een steentje bij?

De ongelijkheid tussen mensen is te groot. Goed werk voor een fatsoenlijk salaris, een fijne woning voor een redelijke huur, een steuntje in de rug als je het nodig hebt; het is voor teveel Nederlanders niet meer vanzelfsprekend. Dat moet anders.

De PvdA heeft het plan voor een eerlijker en fatsoenlijker Nederland. We werken in deze campagne hard om deze boodschap te verspreiden. Daarbij willen we alles inzetten wat we kunnen, want we kunnen geen steek laten vallen. Daarom wil ik je vragen om de Rotterdamse campagne te steunen. Doneer, en help de campagne naar de eindstreep.

Wat doen we?

Dankzij jouw steun kunnen wij de komende weken in Rotterdam:

• 4 sandwichborden ophangen, voor 10¬†euro
  • 3.000 mensen bereiken via Facebook, voor 30 euro
  • 10.000 flyers verspreiden, voor 80 euro
  • 4 radiospotjes uitzenden¬†op Radio Rijnmond (prime-time), voor 500 euro
  • 1 hele pagina in de Rotterdam-bijlage van NRC, voor 3.700 euro

Doneer!

Draag je ook een steentje bij? Doneer aan de campagne en maak jouw bijdrage over op rekeningnummer NL09 RABO 0382 2802 88 ten name van Partij van de Arbeid Rotterdam, onder vermelding van ‘Campagne TK21’. Of maak het over via iDeal, door gebruik te maken van het formulier onder aan de pagina.

Samen maken we de Partij van de Arbeid op 17 maart tot de grootste partij, in Rotterdam en in heel Nederland!

Doneer aan de PvdA Rotterdam!