Ik heb hulp nodig

Heb je een probleem waar je zelf niet meer uitkomt? Loop je vast in een wirwar van regels? Problemen met schulden, het energie- of het waterbedrijf, de zorgverlening of het woningbedrijf? Voel jij je onrechtvaardig behandeld door een gemeentelijke of andere overheidsinstantie of duurt je uitkeringsaanvraag veel te lang? Zou je graag willen dat iemand je helpt?

Neem contact op met het PvdA Ombudsteam

PvdA-lid of niet, het Ombudsteam probeert voor iedereen een antwoord te vinden.

Het Ombudsteam maakt zoveel mogelijk gebruik van bestaande voorzieningen, zoals de gemeentelijke Vraagwijzer of het wijkteam, of een andere instantie binnen de gemeente. Het ombudsteam denkt met je mee, zoekt uit en verwijst door naar de juiste persoon of instantie. Als het nodig is, wordt de PvdA gemeenteraadsfractie of de Tweede Kamerfractie ingeschakeld. Ook kan doorverwezen worden naar sociale raadslieden.

Wij staan open voor alle vragen

Het Ombudsteam signaleert individuele problemen en helpt mensen deze problemen op te lossen. Dat doen de leden van het Ombudsteam door naar u te luisteren, de vraag helder te krijgen en een passende weg naar een oplossing te vinden.

Het Ombudsteam heeft een verwijzende functie. We gaan meestal niet zelf met de inhoud aan de slag. Dat laten we aan de desbetreffende instanties over – die hebben daar ook de deskundige medewerkers voor.

De leden van het Ombudsteam zijn vrijwilligers en helpen je dus in hun eigen vrije tijd.
Wij gaan vertrouwelijk met de informatie om en brengen voor ons advies niets in rekening.

Hoe kun je ons bereiken?

Stuur een e-mail [email protected]). Dan nemen we zo snel mogelijk contact op!

Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Waar ben je naar op zoek?