16 oktober 2014

Canvas met ons mee!

Het nieuwe politieke seizoen is nu een goede maand onderweg. Een belangrijk en boeiend poltiek seizoen waarin het nieuwe Rotterdamse College aan de slag gaat met het onlangs gepresenteerde Collegeprogramma 2014-2018. Daarnaast staan er onder meer Provinciale Staten – en daarmee ook Eerste Kamerverkiezingen – op de rol.

Op deze verkiezingen en de uitwerkingen van het Collegeprogramma gaan wij uiteraard niet wachten.
Politiek, maar zeker ook in de wijken laten wij ons zien en laten wij van ons horen

Zo gaan we op 25 oktober weer canvassen! In Crooswijk gaan we bij bewoners langs de deuren om te vragen wat hen bezig houdt en wat er zoal speelt in de wijk.

We starten om 14:00 uur en verzamelen ons op het partijkantoor aan het Willem Smalthof 95 te Rotterdam Crooswijk. Na afloop bespreken we de bevindingen van deze middag onder het genot van een drankje.

Ook wordt er gecanvast op 15 november in het Oude Westen. We verzamelen om 13:45 uur bij Madera House op Tiendplein. We starten om 14:00 uur.

Heb je vragen ten aanzien van deze of aankomende campagneactiviteiten? Stuur mij gerust een e-mail of berichtje.

Met rode groet,
Jordi Buisman