Canvassen in het Oude Noorden

7 oktober 2023

TK kandidaat Jeroen Postma en PvdA campagneleider Jasper van der Vaart

De eerste Rood-Groene verkiezingscampagne in Rotterdam begint op gang te komen. Niet alleen in Rotterdam maar ook in de Provinciale Staten van Zuid Holland is de samenwerking tussen Groen Links en de PvdA inmiddels beklonken. Na de campagne-bijeenkomst in het Rotterdamse PvdA kantoor trok een enthousiaste groep provinciale bestuurders en veelbelovende kandidaat-Kamerleden samen met in rode en groene kleuren uitgedoste vrijwilligers tegen het middaguur naar het Pijnackerplein om daar tijdens de Oogstmarkt te gaan folderen en canvassen.

De Rotterdamse Oogstmarkt is een sfeervolle super gezellige buurtmarkt. PvdA en GroenLinks hadden langs de Zaagmolenkade een kraam ingericht die als verzamelpunt voor de canvassers fungeerde. Pepijn Geurts, een ervaren rot in campagne zaken, gaf groetvolle instructies aan de nieuwelingen onder de deelnemers. Daarna trokken diverse groepen het Oude Noorden in.

Kortom, het ziet er goed uit! Rotterdam wordt langzamerhand weer een rode stad…