10 februari 2014

Gezocht! Winterfestival #Winter010

Rotterdam is De evenementenstad van Nederland. Het Dunya-festival, de marathon, North Sea Jazz, zo kunnen we nog wel even doorgaan. Gelukkig zijn de meeste festivals gratis. De zomer is lekker volgeboekt, maar in de winter kan er nog wel wat bij.

Met ons vinden veel Rotterdammers dat. Het is stil in 010 in de winter. Barbara Kathmann, nummer 2 op de kandidatenlijst voor de PvdA Rotterdam, licht toe: “We moeten winter010 opvrolijken met een breed toegankelijk festival. We dagen de stad uit om mee te doen! Op de website www.winter010.nl kun je al je ideeën kwijt.”

Barbara: “Doe jij mee om van Rotterdam ook in de winter die bruisende evenementenstad te maken? Heb jij een geweldig idee, ga dan snel naar de website en laat van je horen.” De beste ideeën zullen we bundelen en aanbieden aan het volgende stadsbestuur, als opdracht om Rotterdam ook in de winter DE evenementstad van Nederland te maken. De winnaar(s) krijgen een persoonlijke rondleiding van Hamit Karakus door de nieuwe trots van de stad, de Rotterdam!

“Rotterdam, laat zien dat de stad bruist van de creativiteit en wij gaan er mee aan de slag. Want samen kunnen we van Rotterdam ook in de winter de evenementenstad van Nederland maken,” zegt Barbara Kathmann.