5 januari 2018

Niet jokken in 010

Vertrouwen kunnen hebben in de politiek is een groot goed. Helaas is jokken in Rotterdam steeds meer de norm geworden zonder dat iemand dat aantoonbaar weerlegt. Tijd om dit eens haarfijn en scherp in beeld te brengen!

Daarom lanceert de PvdA vandaag het platform www.nietjokkenin010.nl De website is een initiatief van Barbara Kathmann en Duygu Yildirim. Zij ergeren zich bont en blauw aan de onwaarheden van Rotterdamse politici. Door deze ‘leugentjes om eigen bestwil’ verliezen Rotterdammers vertrouwen in de politiek. Het meldpunt brengt de leugenaars in kaart, en moet een einde maken aan het gejok. De  grootste jokker ontvangt op 20 maart de Pinokkio-bokaal.

Alle Rotterdammers kunnen kandidaten aandragen. Meld de leugen die jij hebt gevonden of vraag ons om te factchecken en we posten  het hier op onze website. Anoniem en met bronvermelding. Samen brengen we deze jokkebrokken in beeld en blijven we bij de feiten!

Meld de leugen hier!