Nieuw bestuurslid gezocht!

5 november 2019

Gezellig! We zoeken een nieuw bestuurslid voor de PvdA Rotterdam!

Het huidige afdelingsbestuur van PvdA Rotterdam zoekt een enthousiaste, betrokken Rotterdammer om de vereniging te versterken. Gezien het vertrek van één van de bestuursleden, de verbouwing van het partijkantoor en het vertrek van de beheerder zijn we op zoek naar een extra bestuurslid. Vanwege de huidige afspiegeling, tien mannen en één vrouw, hopen we vooral dat geïnteresseerde vrouwen zich melden, maar mannen kunnen zich ook kandideren.
De belangrijkste uitdagingen voor de komende periode zijn het realiseren van een goede samenwerking tussen volksvertegenwoordigers (zowel in de Raad als gebiedscommissie als wijkraad) en afdelingsbestuur en (actieve) leden, ledenwerving, -behoud en activering en de veranderingen op ons ¬¬ partijkantoor.
Wat doet het bestuur?
Het bestuur is het secretariaat, eventmanager en campagnecoördinator van de vereniging in een. In die hoedanigheid proberen wij de vereniging te versterken en zijn we de spil tussen volksvertegenwoordigers en alle Rotterdamse partijgenoten.

Kandidaat afdelingsbestuur per eind 2019 gezocht

Geïnteresseerden kunnen contact opnemen met Stef Fleischeuer, voorzitter PvdA Rotterdam: [email protected].