15 september 2014

POST in ROOD, september 2014

Het is weer voorbij die mooie zomer. Op naar een nieuwe periode. Op 29 september is de ledenvergadering, tijd voor een nieuw bestuur van de onderafdeling. Drie ‘nieuwe’ kandidaten en drie zittend bestuursleden willen aan de slag. Wat fijn dat zij de klus op zich willen nemen. In deze POST in ROOD leest u wie het zijn.

De ledenvergadering vindt deze keer plaats in de voormalige Duikelaar, ’s avonds om 20:00 uur. Een locatie waar een heel verhaal achter schuil gaat. Wij kijken er over twee weken juist vooruit. Tunahan Kuzu, ‘ons’ lid van de Tweede Kamer is er ook en gaat graag met ons in gesprek over de dingen waar hij in Den Haag mee bezig is. En Edward Sterenborg praat ons bij over het eerste Gebiedsplan Hillegersberg-Schiebroek. Blijft de ‘deelgemeente’ voldoende sociaal? Hoe blijven we opkomen voor de mensen die het hard nodig hebben? Kortom, landelijk en heel dicht bij huis is er veel te bespreken.

Tot over twee weken,

Manon Marges, voorzitter PvdA onderafdeling Hillegersberg-Schiebroek