19 februari 2014

PvdA-deelraadsleden maken plaats voor PvdA-gebiedscommissieleden

In de afgelopen vier jaar hebbende alle fractieleden zich voor de volle honderd procent ingezet voor de belangen van wijkbewoners, buurten, instellingen, winkeliers en organisaties… gezamenlijk, eensgezind, onverdeeld, standvastig. Na enige maanden adequaat vervangen te zijn geweest door Paul Paulusma is Robert Krul teruggekeerd in de fractie. De PvdA-fractie is daarmee  de enige fractie in de Deelraad die in volledig ongewijzigde samenstelling de zittingstermijn van vier jaar heeft uitgezeten. Over trouw aan de kiezers gesproken!

Enkele fractieleden hebben zich verkiesbaar gesteld voor de Gebiedscommissie. De huidige fractievoorzitter, Peter Pieterse, is de lijsttrekker van de PvdA (lijst1). Er is uiteraard ook een aantal nieuwe, veelbelovende kandidaten op wie gestemd kan worden.

Als de fractie van de PvdA in de Gebiedscommissie net zo collegiaal gaat samenwerken als de PvdA-deelraadsleden in de afgelopen periode, zijn de bewoners van Prins Alexander ervan verzekerd dat hun belangen bij de Partij van de Arbeid wederom in goede en veilige handen zijn.