5 augustus 2014

PvdA Kralingen-Crooswijk kiest voor bewoners!

De leden van de onderafdeling Kralingen-Crooswijk hebben in juni een groot bestuur gekozen. Het nieuwe bestuur van de onderafdeling is een goede mix van ervaren bestuurders en nieuwe, deels jonge gezichten. Ruud van Middelkoop blijft actief als voorzitter. Ook Alexander Weisscher verlengt zijn inzet als penningmeester. Nieuw zijn secretaris Marion van Dragt en de bestuursleden Carole Hietbrink, Gerard Schuiling, Abdel Tanouti en Dik Vuik. Het zevenkoppige bestuur wil in nauwe samenwerking met de leden in de gebiedscommissie gezicht geven aan de inzet van de PvdA in Kralingen-Crooswijk.

De leden van de onderafdeling stemden in met het Communicatie- en Activiteitenplan in Kralingen-Crooswijk. Dit plan beoogt nauwe contacten met bewoners en hun organisaties, om zo de belangen van bewoners het best te kunnen behartigen in de gebiedscommissie. Samenwerken met bewoners staat hoog in het vaandel van zowel het nieuwe bestuur als de leden van de gebiedscommissie.

In september wordt het begin van het nieuwe ‘politieke jaar’ kracht bijgezet met een evenement aan de Kralingse Plas, waarbij zowel PvdA-leden als bewoners en bewonersgroepen van harte welkom zullen zijn.
De PvdA Kralingen-Crooswijk verheugt zich op samenwerking met bewoners in de komende jaren. We willen gezamenlijk de belangen van onze wijken en buurten dienen en de gemeente Rotterdam hierover adviseren.