26 september 2014

PvdA-raadsleden zetten ‘regenbooghelden’ in het zonnetje

Deze week vindt de eerste editie van Rotterdam Pride plaats, het nieuwe Rotterdamse roze festival. De PvdA-fractie zet zich al jarenlang in voor de rechten van LHBT’s (lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen en transgenders) in Rotterdam. PvdA-raadsleden Co Engberts, Peggy Wijntuin, Fatima Talbi en Barbara Kathmann grepen deze week hun kans: zij bedankten verschillende Rotterdammers die zich verdienstelijk hebben gemaakt voor de LHBT-gemeenschap in Rotterdam met een bloemetje.

De PvdA-raadsleden gingen onder meer op bezoek bij André de Jager (Roze Ouderen, Humanitas), Martin Frank (COC Rotterdam), Mascha Roza (Roze in Blauw) en Paul Röttger (Centrum voor Theater). De komende dagen zullen zij nog meer mensen die zich hebben ingezet voor de LHBT-gemeenschap in Rotterdam verrassen met een bos bloemen.

Bekijk hieronder de foto’s:

d5716d4e30bef61c511cf166c0a1bc4e 1
Co Engberts bedankt André de Jager (foto: Juliette Bindega)

foto 1
Co Engberts en Peggy Wijntuin bedanken Martin Frank (foto: Barbara Kathmann)

roze in blauw2
Co Engberts en Barbara Kathmann bedanken Mascha Roza van Roze in Blauw

img 20140926 wa0008
Co Engberts bedankt Paul Röttger (foto: Juliette Bindega)

ttger (foto: Juliette Bindega)

Lees hierhier en hier meer over de manieren waarop de PvdA-fractie in Rotterdam zich de afgelopen maanden heeft inzet voor de LHBT’s in Rotterdam.