5 maart 2014

PvdA Rotterdam op facebook: Like, share en reageer!

Facebook heeft in deze campagne een grote rol, daarom hier een korte uitleg:

Facebook pagina PvdA Rotterdam
De officiële pagina van de PvdA Rotterdam is https://www.facebook.com/pvdarotterdam. Als lid van de PvdA is het belangrijk deze pagina leuk te vinden door te klikken op ‘Vind ik Leuk’. Zo blijf je op de hoogte van alle nieuwsberichten die op Facebook worden geplaatst. Onder deze berichten vind je 3 opties: ‘vind ik leuk’, ‘reageren’ en ‘delen’. Het is belangrijk een bericht leuk te vinden of te delen omdat dan meer mensen het zien.

Facebook Actieve leden groep
Voor leden die actief betrokken willen zijn bij de campagne is er een Facebook groep. Deze kan je hier vinden: https://www.facebook.com/groups/652436138108304/. Het is handig om lid te worden van deze groep zodat je op de hoogte blijft van debatten en campagne acties. Je kan je ook gelijk opgeven voor evenementen en activiteiten!

Voor meer info
Mail Sjoerd van der Zande ([email protected])! Sjoerd kan je alles vertellen over hoe het werkt met liken, sharen en reageren op facebook.