9 februari 2014

Samen sterker èn socialer: allemaal Rozenburgers, ook na 19 maart ( De PvdA op de bres voor welzijn)

Cultuur en Welzijn

De vijfde kandidaat op onze lijst is Els Groenewald. Zij is in de Rozenburgse politiek zeker geen onbekende en zet zich al jaren in voor de kwetsbare groepen in onze samenleving. Els: ” De PvdA zet zich in voor mensen van elke leeftijd. De  jeugd heeft daarbij onze speciale aandacht. Hoewel jongerencentrum Chill Out gesloten is, blijven wij ons inzetten voor een eigen plek voor onze jongeren. Muzikale en culturele evenementen voor de jeugd zullen wij waar mogelijk ondersteunen. Wij zien de verenigingen als een samenbindende factor voor ons dorp en streven ernaar dat de activiteiten van deze verenigingen niet gehinderd worden door b.v. te hoge huren. Wij vinden dat  mensen met een beperking en ouderen aan het maatschappelijke verkeer moeten kunnen deelnemen en daarom zijn goede vervoersvoorzieningen van belang”.

Els Groenewald

Rozenburg is een dorp met een verscheidenheid in buurten en leefstijlen. Een groene plek omgeven door de industrie. Die verscheidenheid is inspirerend en biedt kansen. De komende weken zult u ons overal in het dorp tegen komen, waarbij wij graag met u in gesprek gaan. De eerste keer zal dat zijn op 15 februari. Bent u benieuwd naar ons volledig verkiezingsprogramma kijk dan op onze website: www.pvdarotterdam.nl/deelgemeenten/rozenburg. Of neem contact op met ons campagneteam via [email protected].